cKy – Nu, Nu’i hip-hop (raspuns pentru Puya)

cKy – Nu, Nu’i hip-hop (raspuns pentru Puya)
Versuri freestyle, nu trandy!!!

Nu, nu, nu-i hip-hop
Ce faci tu nu se numeste rapp
Ti-ai luat lumea’n cap
Esti de cacat
Ai ajuns ce ai criticat

In 98 cantai de tine
Stiai ce ai sa ajungi dar in fine
Stiai bine, ca nu se fac bani
Stiai ca rapp-ul e pentru golani

As vrea sa fac un freestyle cu tine
Sa iti arat ce inseamna sa canti vecine
Sa dai mesaj, sa dai rime
Nu bit-uri penibile
Sa dea din cap toti bagabontii
Nu sa te asculte toti idiotii

Ai recunoscut ca multi zic “Frate esti tare”
Dar aia te felicita pentru mesajul tau oare?
Nu, doar le plac negativele
Canti pentru toate pizdele
La concerte te imbragi in roz
In sloboz, viata’i un haos
Dar ne tinem tari pe caractere, nu mai fi anost

Nu te caracterizeaza ce canti acum
Ai luat-o pe alt drum, drum bun
Iti zic, dute si canta pentru public
Arunca pe scena caciula aia nu fii pudic

Si repet, ce canti tu nu’i hip-hop
Nu asta ai invatat
Nu mai stii sa dai din cap
Nu stii sa canti rapp
Nu tre’sa fii spart
Nu tre’sa fii fumat
Sa faci ce ai invatat
Nu tre’sa te dai baiat
Rapp-ul se simte nu se face fortat
Nu cu rime de cacat
Nu cu mesaj ratat
Nu pentru pizde ce s-au spart
Nu in cluburi de tigani, mi s-a taiat

Fa bani coaie, canta pentru tine
Dai din buric, simtete bine
O colaborare cu guta iti trebe
Sa faci banii gramada, tu faci bit-urile ala geme
Si merge, treaba , merge banu
La nunta mea sa vii sa canti ca lautaru
Sa arunc in tine un pumn de fise
Sa ai bani de cafea , la tonomatu cu vise
Si mi se, rupe ce vei mai canta de acum incolo
Nu te descurci nici solo
Dar esti pe sistem turbo

Pe valoare pe sistem adevarat
Ai dusmani imaginari, esti bazat
Canta si tu de smecherie
Canta cu Vali Vijelie
Canta si tu ca esti numarul unu
Ca tu esti jupanul, stapanul
Inelelor, de la calul cu manere
Te-ai ingropat singur vere

Acum ai ajuns o carpa
Faci parte din track-urile cu guta
Ala face bani de pe la nunti
Tu ce cacat, ca nici live nu mai canti
Nu te-asculti, ce ragi , nu canti
Insulti, fara logica, acuzi
Televiziuni, parca esti Basescu
Asta nu e treaba ta, lasa’i pe restu
Ce crezi tu, ca lumea nu e satula
Ce crezi tu, ca faci o lume mai buna
Nu coaie, doar ai legat o lume speciala
De o lume cu manele nebuna!

Related posts:

  1. cKy – Nu,Nu’i hip-hop | Inca 2 variante!
  2. cKy – Nu, nu’i hip-hop 25.11.2009
  3. Puya – e hip-hop sau e pisat?
  4. cKy – Stai Fresh Puya lyrics (versuri)
  5. cKy – Nu, Nu’i hip-hop muzica si lyrics (Versuri)

You can leave a response, or trackback from your own site.

42 Responses to “cKy – Nu, Nu’i hip-hop (raspuns pentru Puya)”

  1. dDnNDd says:

    super…arde’l pe nemernic.

  2. ALINU says:

    sunteti sparti ma,puya e prea tare si se pisa pe voi si pe mafia!Nu aveti o chifla in stomac si nici jumate din capul lui Puya.Invidia!!!Ma pis pe voi

  3. cKy says:

    Esti unul dintre tiganii plini de haur ce striga pe la concertele lui HAUS?
    Invidie? Presupun ca nu ai ascultat “e hip-hop” daca vorbesti asalaughing
    Dute si baga un Guta mixat pe house….lasa-ne!
    Banii se fac si altfel, nu prostituandu-ne!!!!

  4. ALINU says:

    Nu ascult prietene nicio manea.Daca a cantat intr-o comedie romaneasca,o parodie mai exact inseamna ca e manelist?Taci dreaq din gura.Du-te si spune-i in fata daca esti asa sula mare.La urma urmei omu canta ce vrea si face banii cum vrea.Oricum nu ai dreptate.Hai gea’

  5. ALINU says:

    Apropo smmog astia is niste chisati de le da lumea palme in Galati…is satul de oameni ca voiwinking

  6. cKy says:

    Nu i-a ridicat nimeni in slavi pe smmog, toate melodiile lui sunt parodii.
    Eu as face altceva fata in fata cu el, stii ce?
    O runda de rime freestyle, sa vedem ce mai baga.
    Canti ce vrei sa iasa bani corect, dar nu te mai dai rapper cand ai parasit muzica rapp, nu mai spui ca tu esti ala bunu cand acum canti muzica de club.Muzica rapp are fanii ei pentru stilul ei.
    Vrei bani, vrei altceva, ok, schimbi stilul si atat, dar nu te mai bati cu pumnul in piept ca tu canti hip-hop.
    Daca stii ce canta Puya, ai sa vezi ca a ajuns exact critica lui personala.
    Deci si-a dat singur puli peste bot!

  7. dDnNDd says:

    ar trebui sa te injur alinu dar uite sa vezi ca’s baiat stilat iti zic doar un bun venit prin cuvintele ”da’te’n rasa matii de negru”.
    habar nu ai de cine vorrbesti…ce’ti place la puya? a dat’o prima data pe hip-hop…melodii ca ”adevarul gol golut”,”tot in familie” melodii care l-au consacrat…ia vezi daca seamana melodiile astea cu ”change the world” sau nush cum se numeste melodia aia de o asculta toti manelarii..

    Scz cky…dar merita parasuta asta sa vorbesti asa cu el.

  8. cKy says:

    A si inca 2 mici adaugari, artistii hip-hop nu se imbraca in roz, nu isi iau blugi stramti pe ei si cel mai important lucru.
    Cand canta, canta live, nu se plictisesc si lasa cd-ul sa mearga.
    Uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=GwxQEYE4iek

  9. cKy says:

    Poti sa zici ce vrei @ dDnNDd nu vezi ca nu i-am sters comentariile.
    E opinia lui, o respect, insa sa aduca argumente!

  10. ALINU says:

    Bai voi sunteti cocalari la faza asta.Deci daca obositele astea de ciori se imbraca asa cum se imbraca oamenii cu gust,bani,sharm din lumea asta in roz si de la marile firme inseamna ca sunt haine de cocalari?Inseamna doar ca vor sa imite si nici nu stiu sa le poarte.Sunt de aceeasi parere cu voi cum ca ciorile ar trebui omorate…

  11. cKy says:

    Nu frate, dar rozul nu e pentru baieti, mai ales bentru baietii “rai”
    Cum vii tu sa imi zici ca esti baiat rau si te imbraci in roz, o bentita mai trebuia in loc de caciula aia.
    Uitete la clip-ul ala si spunemi daca stie sa cante live, daca stie sa dea din maini, nici macar nu se tine dupa cd, se cunoaste scarba cu are cante.
    Oboseala?Aici se vede talentul.Guess Who e mult mai nou, la un live fata in fata il face muci Laur.
    L-am ascultat pe Laur live, e acelasi ca in piesele inregistrate, ideintic.Acum fa tu diferenta intre Puya live si Puya playback.Fa tu diferenta intre mesajele din melodiile trecute si cele de acum!

  12. ALINU says:

    Lasa ca a fost guess who in Galati la bal si nu i-a placut nimanui.Faza cu rozu nu e pt baieti e cam copilaroasa nu crezi?

  13. dDnNDd says:

    nu vezi ca nici sa se miste pe hip-hop nu mai stie.
    daca’ti place puya..foarte bine..cumpara’i albumul si asculta melodia ”e hip hop” si cand spune ”sper sa mearga la fel ca prima” ”va multumesc ca’mi cumparati albumul ca sa pot sa’mi iau casalaughing)” atunci s’o trimiti pe prietena ta la produs ca sa’ti faca bani sa’i cumperi albumul.

  14. cKy says:

    Nu e copilaroasa, atunci cand vii din cartiere si zici ca tu esti mafia cu prastia.
    Guess Who a palcut la Galati, nu a placut nimanui atmosfera creata de manelari si de DJ RAzz, care dupa ce au iesit ei de pe scena au bagat manele.E o mare diferenta!
    E vorba de mentalitati aici si de felul in care omul se vinde ca pe o tarfa, cum banii iti fute orice principiu al vietii!

  15. cKy says:

    Vorba lu dDnNDd…asculta cum isi bate pula de voi astia care “cumparati” albumul, desi va dati fani, le descarcati de pe net!

  16. ALINU says:

    Prietene…eu am sustinut acel bal cu Guess Who.Iar apoi toata lumea mi-a spus ca e praf…

  17. cKy says:

    http://www.cky.ro/2009/10/guess-la-galati-esec-total/
    Sa vezi reactiile de la bal, am fost live acolo.
    Si cauta filmulete pe net cu restul concertelor din tara, unde au venit fanii nu pitipizdele si cocalarii.
    La galatia fost o mare greseala, ca s-a tinut in cadrul unui bal, ca parlitii au venit pentru pizde, nimeni nu le stia versurile.
    Cum pula mea sa te faca de ras Dj Razz in halul ala, cum sa incurce cd-urile, cum sa zic “Galati ai adormit”?

  18. Cky ai dreptate in ceea ce spui, Puya nu mai face rap Puya face doar bani. A inteles ca lumii ii palce sa i se cante de ce ii doare si asta face el…
    Am vazut ca sunt pe aici si niste tipi mai “prosti” sa spunem care cred ca daca suna bine chiar are ceva de zis. Eu spun sa va lasa-ti un pic orgoliu de fan a lui Puya deoparte si sa vedeti cu adevarat ce ascultati.Sunteti o gloata de distrusi!

  19. Razvan says:

    cKy… bravo frate…. laughing asta chiar a fost buna. laughing CE rime…smug laughing

  20. cKy says:

    @Romanika, eu asta vreau sa scot in evidenta, ce canta el, ce mesaje inexistente are, ce rime are….toti cei care acum il aclama pe Puya, o fac pentru ca ii gadila la ureche, niciunul nu asculta mesajul,nu!
    Ei nu stiu sa asculte un mesaj, de aceea critic, de aia iau foc, pentru ca Puya reprezenta ceva!
    Daca a ales sa faca muzica de club, sa ramana cu muzica de club, dar sa nu mai vad numele Puya asociat cu muzica hip-hop.Sa faca bani in linistea lui acolo, dar cu melodia “e hip-hop” a dat-o in bara, deci ne-a jignit pe toti.De aceea am ales sa iau atitudine, chiar daca el va continua sa facabani, incerc sa deschid ochii ‘”melodicilor”
    @Razvan, hip-hop-ul se simte nu se screme, eu scriu ce simt si le fac pe loc, am corectat acum, ca aveam greseli de la tastaturahappy
    Si ii dau dreptate a nu trebuie sa fie ca in 98, nu frate nu mai canta de cartiere si de baieteala, de mafie si golani, asta o pot face si eu, eu le-am trait cu adevarat.Insa nu, nu asta e mesajul ce vreau sa il transmit, insa nici nu ma vand, nu imi las principiile si caracterul la oparte pt nici un ban.

  21. blakko says:

    in primul rand rimele nu ma dau pe spate, se putea mai bine winking
    in al doilea rand nu sunt in mod deosebit fan puya (asa cum cred ca o sa intelegeti voi dupa comment-u’ asta) imi place rapul (cu un singur “p”winking si deci si guess who, mi se pare foarte tare omul.
    Dar guess who nu are atatea concerte cate are puya intr-un timp atat de scurt si da, mai oboseste omul, se mai plictiseste sa faca iar aceslasi lucru pe care l-a facut si aseara si cu doua seri inainte s.a.m.d.
    Cu imbracatul in roz si pantaloni mai putin largi, nici mie nu imi place asta, dar tine de gusturile si stilul fiecaruia pana la urma si nu e regula generala ca un hip-hop-er sa se imbrace larg.
    dnDdNd sau cum iti zici, ca nu am fost asa atent la denumire, pareai mai cunoscatora asa, te-ai oprit tocmai la “adevarul gol golut” si “tot in familie”, melodii relativ recente, de acolo stii tu de la familia/puya? Puteai sa zici si tu de “doza mortala” sau, daca iti e prea obscura asta macar “vorbe” ca e mai cunoscuta, si merge in contextul pe care ti-l doreai tu (“nu te da ce nu poti sa fii”…gen)

  22. blakko says:

    si da, puya are mesaj in “undeva-n balcani” sau “change” dor ca voi nu puteti sa il ascultati pt ca va opriti la negativul si auto-tune-ul care va zgarie timpanele.
    asta e actualitatea din zilele noastre, in `98 era alta, in `09 e asta, iar versurile sunt ok, si mesajul de asemenea
    mai putin refrenul in engleza, cu ala chiar nu stiu ce a vrut sa faca, si chiar nu isi are rostu

  23. cKy says:

    @Blakko, tocmai vreiam sa aduc cateva versuri de la “vorbe” sa ii aduc aminte putin lui Puya ce canta.
    “Nu vorbi fara sa stii, nu hali mereu ce auzi de la altii, nu te da ce nu poti sa fii”
    Si pentru Puya…”e foame de bani” , dati singur melodia pe play sa vezi ca esti tu in versurile alea!

  24. cKy says:

    @Blakko sunt singurele melodii care au mesaj, si ar mai fi cateva precum cele cu Cedry2k, spune-mi tu de restul….spune-mi de pe manelisme II care e mesajul!

  25. blakko says:

    cele cu cedry2k nu se pun in discutie, sunt cele mai reusite melodii de pe toate romanismele lui posibile hee hee
    partea a 2a intr-adevar, e slaba si nici mie nu imi place. intr-un fel, ma bucur ca nu mai apare cedry2k, tot nu ar fi putut sa mai schimbe ceva, e prea de tot albumul asta.o singura strofa, oricat de reusita ar fi fost, nu ar fi putut schimba fata unui “album” intreg

  26. cKy says:

    Acum nu stiu toate melodiile de pe romanisme II insa din surse sigure…pute!
    Am inteles ca a colaborat si cu Cabron acum, sper ca macar aia sa fie buna!

  27. blakko says:

    tocmai cabron m-a dezamagit un pic, o arde si el cu auto-tune si nu are cine stie ce strofa

  28. cKy says:

    Hmmmm nu am apucat sa ascult, ce melodie, fresh?

  29. Aleenutza says:

    Puya a vazut ca se face banu’ foarte bine din muzica comerciala! e normal sa cante in continuare melodii gen change, undeva-n balcani etc, asta place publicului! Asta e ce sa-i faci, nu poti sa te caci in gustul omului si sa-i schimbi gustul! Foarte putini oameni au ramas devotati hip-hop-ului romanesc,majoritatea indreptandu-se spre muzica comerciala! Adevaratii raperi isi pastreaza stilul care i-a consacrat

  30. cKy says:

    Da dar daca tot vrea sa faca bani, sa faca, sa cante si manele, sa faca duete cu Guta nu ma intereseaza, insa nu vreau sa ii mai vad numele asociat cu muzica hip-hop, mai ales in melodia “e hip-hop” el isi da cu barda in oua ca el inca mai canta rap, daca asta e rap…..eu ma apuc de House-Manele!

  31. blakko says:

    pun stop…de maine cu cabron si george hora

  32. cKy says:

    Da da da dalaughing Ei Cabron mai merita o sansa desi a esuat urat aici, sa vedem ce va mai scoate, solo sau in combinatie cu Puya, daca merge tot pe cararea asta…..il uita lumea.George Hora, ce cacat, cine era ca sa nu il mai ascultam?Eu am aflat de Hora ca pe un mixter, unu care face negativelaughing

  33. [.........] says:

    cKy,sincer si eu ascult foarte mult Guess Who(LAUR),dar sa canti hip-hop nu inseamna sa te imbraci larg asa cum spui tu si sincer eu nu l’am vazut pe Puya in roz si daca se imbraca in roz poate asa’i place lui.Apropo Puya a fost si la mine in oras la un bal unde a cantat live si chiar suna la fel de fain ca si playback.Iar el chiar a recunoscut ca e comercial.
    Oricum pace.big grin

  34. flavia says:

    Nu te da ce nu poti sa fii….apropo de “VORBE”…Puya, nu mai e omul care a scris acele versuri. s-a dat omul dupa”restu” pt k iese banul. rapp-ul nu mai e la moda in viziunea lui, blugii largi si sapca sau baticul nici atat, o bere in mana stanga si tigarea-n coltul gurii…nuuuuu, acum Puya este…ROZ frate. si eu ca fata, urasc rozul, am 20 de ani, ink ii ascult melodiile vechi, ink port blugi largi cu turul lasat, k asa am crescut noi. rusine, Puya sa te pisi pe George Hora frate. ne-ai dezamagit!!!

  35. flavia says:

    apropo, la Craiova i-a cantat banda pe spate, tot timpul ii canta. cine are ureche muzikla aude, face diferenta

  36. cKy says:

    @[.....]Nu am sustinut niciodata hainele rap, nici nu le sufar, sincerhappyEu unul ma imbrac normal desi ascult multe genuri de muzica, nu am spus ca trebuie sa fii imbracat rap ca sa fii un adevarat raper.
    Din contra, nu cred in haine, eu ma imbrac cu ce imi sta bine.
    Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca as fi zis ca trebuia sa poarte haine rap.Nu, am zis ca nu poti sa apari Gangsta si bad boy si sa porti roz, nu poti sa canti de combinatii si baieteala si sa vii la concert in roz, sa stai ca bulangiul sa te uiti la lume si sa lasi cd-ul sa mearga, banii i-ai incasa deja, pt ce sa mai si canti nu?
    Stiu @flavia, omul e comercial, a recunoscut, sa stea in bazarul lui, dar sa nu il mai aud cu chestii de genul ” e hip-hop”

  37. Andri says:

    Prietene, te rog eu, de dragul lu’ nene Iorgu Iordan, de dragul lui Pruteanu, de dragul DOOM-ului si al DEX-ului, INVATA SA SCRII!!!

    Puya e hip-hop. E parerea mea si o pot argumenta coerent in 2000 de feluri. Ce zici tu aici is randuri de pasienta si atat. Daca ai mai asculta ce se face si prin afara, stiu eu, Khao, Shawty Redd, Plies, Game, Sido, La Fouine, Rohff, Timati, B.G., Bun B, OJ da Juiceman, T.I., Rich Boy, The Game, Wayne, Rick Ross etc. ai putea sa judeci mai clar. Asta e soundul actual. Iti place sau nu, dar te rog nu il critica intrun mod extrem de penibil si marlanesc. Compara versurile lui Jay-Z cu cele ale lui Puya. If that ain’t hip-hop, what iz, ya digg?

  38. cKy says:

    Cum a zis si el, nu suntem in state, nu suntem la nivelul in care sa cante ca in state, nu am ajuns inca sa folosim sound-ul de afara din mai multe motive.
    Nu, ce face el acum nu e hip-hop, sincer, am putea schimba bit-urile la o manea cu bani si smecherie sa vezi ca nu ar fi nici o diferenta.
    Asculta mesajele celor enumerati de tine si asculta mesajele lui Puya de pe Romanisme II si ai sa intelegi de ce critic.
    Majoritatea pe care i-ai enumerat tu mai sus , ii “promovez” eu pe blog, eu zic ca stiu cate ceva despre ei daca tot m-am obosit sa le urc clipurile nu? “Prietene”?

  39. 007 says:

    Versuri bune…Am facut si yo unele despre domnisoara Puyahappy si noul lui stil…
    Asta e si parerea mea…Dc tot ai trecut la alt stil numai manca rahat ca inca faci Hip-Hop.Dc tot zici ca ai tupeu de mic iesi frate in fata si zi:”Da mi`a fost foame si am trecut la alt stil!”nu o arde gen E hip-hop ca nu e nici macar funny pop happy.
    Sa fiu bine inteles.Melodiile nu mi se par urate,dar nu sunt hip-hop,nu`l prind pe om.Dc le canta Alex sau Smiley era f ok.
    Pt niste bani s`a p…t pe proprii lui fani.Acum cativa ani le canta “unora” e foame de bani si uite cui ii era foame de fapt!

  40. 007 says:

    Andri…Dc sunau beat`urile ca in state era f OK…Dar mie unu nu mi se pare deloc,da` absolut deloc a semana negativele lu` Puya cu cele de afara.Pai sa`i luam pe Lil` Wayne si 50 Cent care in conceptia mea sunt cei mai comerciali.Pai nici peste 1000 de ani lumina beat`rile lu` Puya nu vor semana cu ale lor.Sa le compari cu ale lu` jay-z?Hmmm…Omu ala inca mai produce melodii “clasice”.Iar la versuri Puya recunosc ca are un talent,nu i l`am contestat,dar acel talent nu se vede nicaieri in cele doua albume Romanisme I si II si in niciun caz nu are talentul lu` Jay-Z.
    Iar Puya mai are un MINUS enorm.Sa te plangi ca faci ce faci acum ca sa ai niste concerte in plus si pt niste banuti este penibil.Ma intreb Parazitii cum de vand la fel de mult si au poate chiar mai multe concerte ca el?Parazitii nu s`au schimbat deloc,sau dc s`au schimbat sigur a fost o schimbare in bine.Mafia la fel.Brandul LA FAMILIA a fost unul destul de puternic in muzica romaneasca si Puya nu are nicio scuza ca numai vindea bine.Numai vindeau bine pt ca numai faceau muzica buna.nu pt ca nu erau destul de comerciali.Hai sa fim seriosi.Cand vreodata La familia,Mafia sau Parazitii au fost necomerciali?

  41. cKy says:

    Mafia, La Familia, Parazitii nu pot fi necomerciali, erau prea mari incat sa nu fie cautati.
    El nu canta ca in state, in state nu se canta latini, chiar el se mandreste ca a dus muzica latino in top, cum zice si 007, sa cante ce vrea, sa faca saci de bani, dar daca ai schimbat stiulul nu te mai bati cu pumnul in piept ca e hip-hop, canti ce canti asta e, e normal sa alergi dupa bani, dar nu e normal sa te mai caci pe tine ca defapt tu faci tot ceea ce te-a consacrat si etc.
    La Familia nu a mai facut bani pentru ca nu a mai scos nimic, daca nu scoti albume ce vrei sa vinzi? amitiri?
    Toti credeti ca il judec ca vrea sa faca bani, nu!Sa faca miliare, nu e problema mea,dar repet, sa nu mai aud numele lui in hip-hop.Cel putin nu cu Romanisme II, albumul asta nu are nici o farama de hip-hop in el, a dracu lipseste si ceea ce l-a consacrat pe el…….mesajul.
    Am postat pe blog un interviu de a lu Puya la Observator, ce zicea?Ca vrea sa schimbe publicul, ca nu mai are mesaj, deci…..ce mai e de zis?

Leave a Reply

  • Comentati?

  • Sustin!!!

    Web Traffic StatisticsSMMOG
    ReclamatieOnline.roPro Blog Spune NU drogurilor!
  • Cky’s Menu

  • Pe cKy.ro din…

  • Powered by WordPress | Bestincellphones.com is a Better Way to Shop. | Thanks to MMORPG, Fat burning furnace and Homes for Sale
    5 visitors online now
    5 guests, 0 members
    Max visitors today: 11 at 08:46 am GMT-3
    This month: 19 at 09-03-2010 09:51 pm GMT-3
    This year: 182 at 01-18-2010 11:36 pm GMT-3
    All time: 182 at 01-18-2010 11:36 pm GMT-3
    Web Traffic Statistics
    ice_uniq